اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۴۷۵

اگر کریمی احتیاج به کمک داشته باشد، دریغ نمی‌کنم

اگر کریمی احتیاج به کمک داشته باشد، دریغ نمی‌کنم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر فیروز کریمی احتیاج به کمک داشته باشد، دریغ نمی‌کنم و هر کمکی از دستم بر بیاید برای کریمی انجام می‌دهم.
۱۸:۰۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

جلال چراغپور در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه آیا از گسترش فولاد و نصیرزاده با شما در خصوص اضافه شدن به کادر فنی گسترش فولاد تبریز تماسی صورت گرفته است یا خیر، گفت: نه از باشگاه گسترش فولاد و نه شخص نصیرزاده با من در خصوص اضافه شدن به کادر فنی گسترش فولاد صحبتی نکرده است. اولاً ۲۵ سال است که دوست صمیمی فیروز کریمی هستم و در این چند ساله کارهای مشترک زیادی در بحث فوتبال با هم انجام دادیم، از استقلال اهواز گرفته تا به امروز، زمانی که استقلال اهواز در پلی‌آف بود و قرار بود به لیگ برتر صعود کند من به عنوان مدیر فنی کنار فیروز کریمی بودم. اگر فیروز کریمی احتیاج به کمک داشته باشد، دریغ نمی‌کنم و هر کمکی از دستم بر بیاید، برای کریمی انجام می‌دهم.

وی در ادامه تأکید کرد:  از باشگاه گسترش فولاد، هیچ فردی با من تلفنی صحبت نکرده. ارتباط من با فیروز کریمی متفاوت است و جداگانه هر کمکی از دستم بر بیاید، انجام می‌دهم ولی در حال حاضر هیچ صحبتی با مسئولان گسترش فولاد مبنی بر اینکه به کادر فنی اضافه شوم، نکرده ام.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین